miercuri, 17 februarie 2010

happy birthday?

nu vreau sa fie ziua mea...m-am saturat...
De ce nu pot sa fac ce vreau macar de ziua mea? De ce trebuie sa ma prefac ca zambesc si sa multumesc pentru tot?
De ce toate chestiile formale cu ,, LA MULTI ANI!!!,,? De ce multi ani? De ce sa te chinui 90 de ani in loc sa mori fericit la 70?
Eu personal urasc faimosul cantec ,,la multi ani,, de ceva vreme. ,,Sa iti dea Domnu tot ce doresti,, de ce sa nu iti dea ce crede El ca e mai bine?
,,Cine sa traiasca?,, da' ce-i aici? Imn comunist? Si tot taraboiu' cu batutu' din palme..pentru ce?
Si mai este inca o chestie stupida...trasu' de urechi. Nici in ziua de azi nu inteleg obiceiul. Poate stie cineva sa imi explice.
De ce clasicele ,,sanatate,, si ,,fericire,,? Da...evident ca iti doresti asta pentru prieteni...dar totusi..doar atat? nimic mai mult? chiar asa putin interes? de ce nu poti sa te gandesti 2 minute sa zici ceva cu adevarat valoros pentru piretenul tau sarbatorit? Mi se pare ca e un fel de ,,sa fii fericit si sanatos!(gata..am scapat si de asta...who's next?)...un fel de ,,mda...hai sa aruncam vorbe pe fereastra..whatever,,
Sa nu mai vorbim de reminderele de pe facebook, hi5 etc. Daca chair iti pasa de o persoana nu esti in stare sa retii cand ii este ziua de nastere? sa fim seriosi...
Sa nu mai vorbim de cadouri....

Imi cer scuze pentru atitudinea mea nepotrivita fata de aceasta sarbatoare minuata si adorata de toti locuitorii Terrei.

5 comentarii:

  1. mie imi place ca ne`ai taiat macaroana :))
    mie de exemplu nu`mi plac telefoanele de pe fix cu rude semne si minuni. de exemplu anu asta, o matusa: la multi ani! cati ani ai? eu - 17. ea - la anu venim la tine la majorat!
    ba da.. :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. VAi ce-mi place cum ai scrissss!!:)) te felicit!! si eu sunt intr-u totul deacord cu tine!! Mie imi place sa retin zile de nastere, si ma seaca reminderele alea de pe site-uri...si apreciez mult persoanele care tin minte datile de nastere...Dupa parerea mea, o persoana care tine minte zilele de nastere ale prietenilor e o persoana careia ii pasa de cei de langa ea..nu? Da, da, asa e:)). Nah, Pati draga, eu iti doresc sa areti celor de langa tine ca iti pasa de ei, sa ai parte de multa iubire pe care sa o raspandesti, de credinta si putere multa, multa sa poti sluuji cu darurile pe care le-ai primit. Si...azi cu cantecul de la cor, daca citeam asta ieri, azi nu mai cantam:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da ii ok :)) like...oricum eram nervoasa si nu o avut niciun efect asupra mea :)) multumesc anca>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cand eram copil adoram sa fie ziua mea pt ca ma simteam mai mare! o luam ca pe un pas inainte! nu mia pasat nciodata de cadouri si urari pt ca nu prea le bagam de seama! eu vroiam sa fiu mare, atat!
    acum vreau sanatate si tot ce imi doresc! numai ca se imputineaza pe zi ce trece! eu nu vreau sa mor la 70, eu nu vreau sa imbatranesc si sa mor!

    RăspundețiȘtergere