luni, 30 august 2010

dorințe...

mi-aș dori sa îmi fac gândurile ghem și apoi să le arunc la gunoi...dar nu sunt din hârtie. mi-aș dori să retrăiesc momente din trecut...dar viața nu e un film pe care să îl poți vedea de câte ori vrei și pe care să il poți opri când vrei. mi-aș dori să pot strange lacrimile într-un pahar si când plouă, să le arunc ca să se confunde cu picurii de ploaie. mi-aș dori ca toate visele frumoase să se indeplinească....dar nu suntem personajele unui basm. mi-aș dori ca toate lucrurile triste să fie doar coșmaruri care dispar în câteva clipe...dar nu suntem personajele unei piese de teatru. mi-aș dori sa fii aici...dar nu se poate.

5 comentarii:

  1. Expresia "imi doresc" e specifica zodiei scorpion, tu esti varsator... oricum,toti ne dorim cu ardoare cate ceva in viata si de multe ori nu se implineste niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu personal nu cred ca zodia are legatura cu personalitatea cuiva sau cu obiceiurile, expresiile etc ale persoanei :) dar sunt de acord cu tine ca fiecare isi doreste ceva "imposibil" care lasa pe suflet o pata...o urma care poate fi acoperita cu greu

    RăspundețiȘtergere
  3. spune`i stroie, spune`i :))
    frumos, ai vazut ca poti scrie din nou! incepe scoala spongisor, te pui din nou la treaba
    greetings, de la faragay

    RăspundețiȘtergere
  4. hi

    i like yr blog , could we become friends.

    kind regards

    RăspundețiȘtergere